سلام خانم درد واژن تو هفته من طبیعیه؟

۶ پاسخ

عزیزم درخاست بده

دوازده آنتی رفتم همه چی خوب بود فقط دکتر گفت جفت پایینه هیچی هم نگفت چه کار کنم

شما انومالی کجا میری نسل فردا بهتره یا نرگس افضلی

جفتم پایینه.ولی طول سرویکس نمی‌دونم تا حالا نگفتن تو سونو اصلا.چه کار کنم ؟خطر داره یعنی؟

سلام اگه طول سرویکستون خوب بوده و جفت پایین نیست بله طبیعیه

منم درد دارم احساس میکنم بچه خیله اومده پایین

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجره خدا😍 مامان معجره خدا😍 هفته بیستم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان دو  دوقلوها مامان دو دوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری