۹ پاسخ

وای منم چند روز واژنم درد می‌کنه

تو حاملگی همه چیز طبیعی به نظر میرسه

وقتی بیشتر رشد میکنه بیشتر میشه دردش

اره چون داره جا باز میکنه

منم کل دیروز هی بگیر نگیر داشت ... ترسیدم گفتم‌ادامه دار شد میرم دکتر.ولی چون سریه پیش سر انتی بهم گفته بود طبیعیه دیگه امروز بهتر شدم نرقتم ... ظاهرا تو‌این هفته ها خیلی شایعه و بخاطر بزرگ شدن نی نی جونه

تو بارداری شاخ هم دربیاریم طبیعیه

اره منم درد می‌کنه لگنم هم درد میکنه

منم داشتم،زیر شکم و کمر درد هم همینطور،دکتر شیاف داده بهم.حالتونو به دکتر توضیح بدین عزیزم

اره عزیزم چون منم استخون واژنم درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان دو  دوقلوها مامان دو دوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم ۲ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامانیا مامان مامانیا ۸ ماهگی
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد