۶ پاسخ

اینو‌ماه پیش که رشد بچم کم بود دکتر داد
خداروشکر این ماه بهتر وزن گرفت

تصویر

دختر منم همینه.وزنش نرمال بود

نه عزیزم چرا کم باشه بچه با بچه فرق داره مقایسه نکن

ن گلم خیلی خوبه

دختر منم 7کیلو600هست😟 قدرش چقدره ؟

نه عزیزم عالیه

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها🩷 مامان مامان دوقلوها🩷 ۱۷ ماهگی