۳ پاسخ

من ۴هفته بودم گفت ساک تشکیل شده دکترم رفتم گفت ۷هفته برو برای تشکیل قلب
ولی بنظرم بمون همون برای تشکیل قلب برو هزینه الکی نکن
من رفتم بی تاثیر بود 😂

من هم شکمی هم واژینال کرد ۱۹۰۰

من بدون این ک دکتر بنویسع رفتم ۱۱۶۰ هزینش شد

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان مهراب مامان مهراب هفته یازدهم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته دوازدهم بارداری