۸ پاسخ

منم هم هفت تو ام
دقیقااا همونجام درد میکنه و طرف چپمم هست
منم نگرانم

ببین گلم اولا ک مبارکه
دوما اینکه برو پیش دکتر سنو بشی تا مطمئن بشی چون خارج رحم باشه زود بفهمی خیلی راه بهتری داره مثل من ک دیر فهمیدم و لوله رو از دست دادم
منم زیر دلم سمت راست درد داشتم

من تو هفته های شما درد داشتم حتی لکه بینی هم داشتم رفتم سونو همه چی خوب بود تا ۸ هفته درد باهام بود بعد کم کم بهتر شد سعی کن چیزای مقوی بخوری استراحت کنی

درد بدون خونریزی عادیه و مشکلی نیست عزیزم منم درد داشتم و دارم پریشب که خیلی درد گرفت ترسیدم ولی رفتم سونو همه چی اوکی بود خداروشکر توهم نترس گلم ایشالا چیزی نیست

نه عزیزم این دردا طبیعیه میخواد برای خودش جا بکنه کم کم وقتی بزرگتر بشه درد دنده میگیری حتی ممکنه کلیه هاتم درد بکنه اینا همه بخاطر وجود جنین و رشد جنین هستش

نه عزیزم . هفته های اول درد پریود میگیری طبیعیه . یا ممکنه تخمدان تیر بکشه . اگه لکه بینی داشتی و دردت با استراحت کم نشد با دکترت مشورت کن

خوبه دیگه
درد همه دارن نگران نباش

امروز عدد آزمایشم 197شد

سوال های مرتبط