۲۳ پاسخ

یه زن وقتی میمیره و شوهر داره کس دیگ نمیتونه تصمیم بگیره فقططط شوهرش می‌تونه درخاست همچیو بده حتی کفن و دفن

خب باید داییت پیگیری کنه اون داییت رضایت نده که نمیشه

کجا فوت شده؟
چرا فکر میکنید دروغ میگن و حتما کسی کشتتش؟

درستو حسابی جواب بده خب چقد بدم از همچین تایپک های نصفه نیمه میاد بابا کامل توضیح بده کی اتفاق افتاده چرا و چطور

درست توضیح بده خب
نصفه نصفه توکامنتا داری میگی

یعنی به هیچ کس نگفت تنها کجا میره؟
حتی به شوهرش ؟ بچش پیش کی‌بود پس؟!
از کجا میدونید بهش پیام داده کسی!

چقدر غم انگیر
چقدر جوون بود

اول اینکه خیلی ناراحت شدم چون بسیار زیبا و جوون هستن روحش شاد دوم اینکه تا خودش شوهر داره پدر داره عمو و دایی چکاره هستن ک نظر بدن دایی شما باید ازطریق قانون پیگیری کنه

سلام عزیزم بهتری؟ قاتل زنداییت پیدا نشد؟؟

قضیه چیه

چیشده؟چرا فوت شده؟

بند خدا چقدر هم خوشگله

وایی پناه بر خدا یعنی چی شده

آخی عزیزم خدا ب داییت صبر بده حتما پیگیری کنید ب امیدخدا باعث و بانیش ب سزای عملش برسه

چرا فوت شده؟؟؟؟ علت چیه

چقدر قشنگه خیلی ناراحت شدم 🥺

واااای خدابیامرزه

حیف و صد حیف

ای وای کی اینجوری ؟؟؟شده خدا رحمتش کنه

وای طفلی چقدم ناز بوده‌ خدا رحمتش کنه

ای وای بمیرم،چقدر بد
خدا رحمتش کنه،به خونوادشم صبر بده
بچه کوچیک هم داشته؟

خدا رحمتش کنه
پزشکی قانونی چی گفته؟
کالبد شکافی کردن؟

اخی ، به کلانتری اینا خبر دادین شاید جایی که رفته دوربین باشه چک کنن

خب کجا اینجوری شده؟؟؟

سوال های مرتبط