خوشبحالت منم استعداد لاغری دارم هی آب میشم 😂
منم رفتم مهمونی شام کباب بود دیگه بعد چند روز یه غذا خوردم البته برنج کم خوردم ولی عذاب وجدان دارم
بستنی پرو بگیر شکرندارن زیاد
کاش بچه منم بستنی میخورد آرزومه خیلی بدش میاد
من الان بیست روزه رژیمم نزدیک 3 کیلو کم کردم
امروز رفتم رو ترازو خوشحال ترین بودم😁😁😍
من امروز شروع کردم به کم خوری از فردا هم سفت رژیمم هم ورزش میکنم
یعنی با یک بستنی زود چاق میشی من فقط کم میکنم😅😅
وای واقعا لعنت به چاقی منم رژیمم دلم همه چی میخواد ولی عهد بستم کم کنم پایبندم به عهدم اگه خدا بخواد 🤐😬
آخی انشاالله که موفق بشی خیلی سخت نگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.