اره منم دارم روله فک کنم طبیعیه
دقیقا منم همینطورم، تقریباً به دکتر هر چی بگی میگه طبیعه
منم هفته پیش اینجوری شدم رفتم سونو چیزی نبود گفت ترشح بارداریه عادیه
البته ما من رنگ آب نبود شیری رنگ بود عفونت هم نداشتم
عزیزم یه پد بزار و مقداری راه برو اگه تا دوساعت دیگه یک سوم پد خیس بود برو بیمارستان ، ولی نگران نباش چیزی نیس
برو دکتر خدایی نکرده نشتی کیسه آب نباشه
خب لاید ببینی عفونت بوده یا نه مشخصه دیگه
منم از این ترشحات دارم بعضی صبحا برای شما رو نمیدونم چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.