برنج نیم دانه یا نبود همون معمولی ایرانی رو قشنگ بشور بعد با آب سرد خیس کن بدون نمک اینا ها
دو ساعت سه ساعت خیس خوردن کافیه
بعد بریز رو دستمال
بذار خشک بشه فقط اونحد خشک نکن که مثل چوب باشه ها
یکم نم بودنی بدارد اسیاب کن هر آسیاب کردنی الک کن دوباره
دیگ تمام
از بیرون هم نخر بیرونیا معلوم نیس چطور میشن
همون خودت راحت درس کن کاری نداره
من ۲۴ساعت خیسوندم
چندباری آبشو عوض کردم
بعد ریختم تو ابکش ،ابش ک رفتم پهن کردم تو سینی رو بخاری ،شعله خیییلی کم
بعد هم اسیاب کردم
اول دوتالیوان خیس کن روزی یه روزخیس باشه دومرتبه هم آبش روعوض کن روزدوم بریزشون تویه دستمال پارچه ی کیسه تااب اضافش بره روز بعد بریز تویه سینی پهنشون کن یکم رطوبش که رفت خیلی خشک نشه آسیاب کن بعدالک کن بازیه باردیگه آسیاب کن که قشنگ یه اردنرم بشه
عزیزم باید با آرد برنج درست کنی
فرنی رو با آرد برنج باید درست کنی نه خود برنج
دکترش گفت میتونم شروع کنم😵💫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.