۵ پاسخ

من پسرم ۵ ماهگی سدماوخورده بود دکترم قطره پلارژین نوشت

قطره باید‌ بگیری

من قطرشو میدم فرهان

قطره بخر شربتشو ب شوهرم دادن ک سرماخورد

من قطره پلارژین دادم از دوماهگی موقعی که مریض میشد دکتر میداد

سوال های مرتبط