برای آگاهی از کاهش سر درد بعد از بی حسی سزارین

تصویر
۵ پاسخ

ممنون از اطلاعاتی ک میدی عزیزم ❤️❤️❤️

مرسی عزیزم از اطلاعات مفیدت 👌🙏❤️

چقدر خوشحالم قهوه باید زیاد بخوریم معتادشم تو بارداری خیلی دلتنگش بودم😭یجا نوشته بود تا چند ساعت حرف هم نزنید سر درد نگیرین برای من خیلی سخته تو سکوت باشم🤣🤣🤣

نسکافه خیلی خوبه

مرسی 🌸🌸 خواهرم بعد سزارین حتی یه بار هم سر درد نشد، دقیقا کافئین خیلی مصرف کرد و روز اول کلا خواب بود و سرش تکون نمی خورد. نسکافه و یک شات اسپرسو خیلی کار سازه 👌🏽

سوال های مرتبط