۱۲ پاسخ

ببر بیمارستان

چ خبره خودت بگیر دورشو بزن😂

چ خبره من قبل عید ۲تچمن ختنه کردم البته اهوازم من

منم پرسیدم گفتن۱۵ تمن

پیش خالق نژاد بردم ۲۳میلیون

من با یه خلواااار حساسیت بردم بیمارستان دولتی دیدم دکتر متخصص داره و ختنه میکنه با بیمه ۳۰۰ دادم عالی هم انجام دادن راضیم واقعا😋

واقعا چرا هزینه ختنه انقد سنگین باید باشه😑😑😑

کلینیک ختنه تهران که واسه دکتر امیریع و خیلیم معروفه ۸ تومن میگیره چخبره ۱۴؟😐😐😐

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰
فقط ۱رو انگلیسی بزن
لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

۱۴ میلیون؟؟؟یاخدا چه خبره😳

کجای تهران این قیمت و بهت داد؟

چه خبره؟ من شیرازم ۵تومن ختنه لیزری کردم تو مطب

سوال های مرتبط