اره دکترم گفت سزارین میشی
نه ربطی نداره
نه ربطی نداره
نه ربطی نداره
اصلا موافقت نمیکنن
دوست من داشت کلی هم آمپول استفاده میکرد ولی با سزارینش موافقت نشد دیگه پول داد سزارین اختیاری کرد
نه عزیزم ربطی نداره
من دوست خودم متاسفانه دیابت بارداری داشت منتها الحمدالله طبیعی زایمان کرد
ن بابا
من دارم طبیعیم
نه به دیابت ربطی ندارع
من دیابت دارم دکتر گفت طبیعی نمیتونی نامه سزارین داد البته وزن بچم بالاستا
نه ،انقدر سخت میگیرن برای سزارین ، دور از جون تا سر حد مرگ طرف بره نمیبرن سزارین 😑😑 میگن باید طبیعی باشه بااون کادر جالبشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.