خانما اگه دیابت بارداری بگیریم ؟؟ حتما سزارین میشیم؟؟

۹ پاسخ

اره دکترم گفت سزارین میشی

نه ربطی نداره

نه ربطی نداره

نه ربطی نداره
اصلا موافقت نمیکنن
دوست من داشت کلی هم آمپول استفاده میکرد ولی با سزارینش موافقت نشد دیگه پول داد سزارین اختیاری کرد

نه عزیزم ربطی نداره
من دوست خودم متاسفانه دیابت بارداری داشت منتها الحمدالله طبیعی زایمان کرد

ن بابا
من دارم طبیعیم

نه به دیابت ربطی ندارع

من دیابت دارم دکتر گفت طبیعی نمیتونی نامه سزارین داد البته وزن بچم بالاستا

نه ،انقدر سخت میگیرن برای سزارین ، دور از جون تا سر حد مرگ طرف بره نمیبرن سزارین 😑😑 میگن باید طبیعی باشه بااون کادر جالبشون

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🎀 مامان جوجه🐣🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی