۶ پاسخ

اگه اهل خوردن فرنی و اوتمیل هست که خوبه اگه نه من بعضی روزا پنیر خامه ای میزنم روی نون تست حالا پودر گردو یا پسته میزنم روش میخوره

من نون و توی چای تلیت میکنم پودر سنجد میزنم پنیر و کره و شیره خرما و قاطی میکنم بهش میدم بعضی اوقات هم گردو میزنم

والا من که رو فرنی خرما و اوتمیل موز گیر کردم چون پناه فقط اینا رو میخوره🤕 نهار و شامم که هر چی میدم نمیخوره

نون پنیر
نون جو نان آوران ریر ریز کن با پنیر نوش جان کنخ

انواع فرنی موز سیب کدوحلوایی هویج
اوتمیل هم همینطور
سرلاک
نیمرو
تخم مرغ آب پز گاهی با ی برش سیب زمینی آب پز کن
حلیم
عدسی

اوتمیل خرما
اوتمیل موز
عدسی
شیر برنج

سوال های مرتبط

مامان nil🦋 مامان nil🦋 ۱۱ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان نوتلا 🍫🐻 مامان نوتلا 🍫🐻 ۱ سالگی
مامان آریا✨ و تو دلی♥️ مامان آریا✨ و تو دلی♥️ ۲ سالگی