۷ پاسخ

من از دکتر دخترم پرسیدم گفت دونه های دور لب بخاطر آب دهنشون که اسیدی میشه.مشکلی نداره

حساسیت هست پسرمن ک سیب زمینی میدم بیشتر از این میشه

بخاطر اب دهنشه

دختر منم داره
فک کنم واسه آب دهنشونه

نه از اب دهنشه لخاطر دندون زیاد شده

انگار به چیزی حساسیت داشته خورده

اوچاااان لبشو بخولم 🍓🥺

سوال های مرتبط