اتوپیکس آیروکس بگیر عالیه
منم دخترم همین مشکل داشت بردم دکتر گفتن اگزماس بعد بهم از این وازلین چن گرمی ها داد و پماد هیدروکروتیزون گفت ک با هم قاطی شن روزی دو بار بزنم و ی پماد دیگ کلوتریمازول ۱درصد هم داد روزی یک بار
ک خدارو استفاده کردم و الان خوب خوب شد
کرم نرم کننده ثمین
برای پسرمن پرطوب کننده فیتوکید داد دکتر خوب شد
اتوپیکس بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.