۵ پاسخ

اتوپیکس آیروکس بگیر عالیه

منم دخترم همین مشکل داشت بردم دکتر گفتن اگزماس بعد بهم از این وازلین چن گرمی ها داد و پماد هیدروکروتیزون گفت ک با هم قاطی شن روزی دو بار بزنم و ی پماد دیگ کلوتریمازول ۱درصد هم داد روزی یک بار
ک خدارو استفاده کردم و الان خوب خوب شد

کرم نرم کننده ثمین

برای پسرمن پرطوب کننده فیتوکید داد دکتر خوب شد

اتوپیکس بزن

سوال های مرتبط

مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۱ سالگی