خانوما سزارینی بخیه رو مبشورید میسوزع

۶ پاسخ

نه من که کشیدم ولی اصلا اون قسمت حس نداره

مال منم اوایل سوزش داشت تازه یه ۱۰ روزی میشه خوب شده

نه من تازه کشیدمم هیچ دردو سوزشی نداشت دکتر گفت خیلی تمیز نگه داشتی راحت نخش کشیده شد

موقع شستن با آب داغ بشور و شامپو بچه روزای اول حس سوزش داری بعد اون خوب میشی

برا من نه نمیسوزه

نه عزیزم من هیچ حسی نداشتم

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان مامان گل پسر مامان مامان گل پسر ۸ ماهگی