عزیزم پوستش حساسه دختر منم همینجوری بود پماد هیدروکورتیزون بگیر دوشب بزن خوب خوب میشه خیالت راحت من همه میگفتن از شیرته فوق تخصص بردم گفت فقط پوستش حساسه به بالشت یا پتو حتی خودتون نخوره فقط روی بالشت و پتو خودش بزازش حتی بیرون میری
این حساسیت ب پروتئین گاوی
پماد هیدروکوتیزون بگیر بزن
صورت دختر منمچن روزه همینجور
بوسش کردین من خواهرم بوسش میکردیم اینجوری شده بود بعدش دکتر بهش پماد داد خوب شد
پسر منم همینجور شد بردمش دکتر گفت حساسیت به پروتیین گاویه شیر اپتامیل پپتی داد همون شب که خورد خوب شد عکسش هست برو ببین چی شده بود صورت بچم
پسر منم اینجوری بود دکتر گفت آلرژیکه بوس اینا نکنید
اینجام یکی از مامانا عکس پماد گذاشته بود که معجزه میکنه منم گرفتم زدم واقعا عالی بود صورتش مثل پنبه شد
دختر من اینجوری بود . رفلاکس پنهانم داشت . دکتر گفت حساسیت ب پروتئین گاویه . الان اپتانیل اچ ا میخوره خیلی بهتره خداروشکر
گرمی خوردی
وای خدا بگردم چقدر نازه 🥺🥺ای کاش نی نی منم زود دنیا بیاد ببینمش 💋❣️
پسر منم دقیقا همینه دکتر هیدروکورتیزون داد فقط
یا گرمیه یا حساسیت خفیف
طبیعیه خودش میرع
عزیزم صورت دختر منم پررر شده
امروز دکتر بردمش یه پماد داد هیدروکورتیزول گفت فقط ۵ روز صبح ها بزن صورتش
یه شامپوی مخصوصم داد که با اون حمومش کنم بدون اسانس و واسه پوستای حساسه
گفت تند تند صورتش بشورم .
هر روز حمومش کنم حتی در حد یک دیقه
اصلا نزار هیچکس از صورتش بوس کنه به هیچ وجه
والا دکتر به من گفت اگزما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.