۷ پاسخ

اره خیلی دوس داره

اره عالیه

آره خیلی خوبه

خیلی خوبه .تا زمانی بچه ت ب بزش امن برسه استفاده میشه

اره خیلی خوبه هم اون سرگرم خوردن میشه هم من شاممو میذارمو نگران گیر کردن تو حلقش نیستم

اره عالیه

من همه چیز دادم بیشتر می‌زارم فریزر یخ میزنه میدم

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی