۸ پاسخ

دختر من کوچیک تر بود انگشتشو تو دهنش میکرد
لاک تلخ گرفتم میزدم عین خیالش نبود بازم میخورد خیلی تلخ بود😵‍💫
دیگ کم کم خودش یادش رفت

خواهر من از نوزادی شستشو مک میزد
تاااا ۳ سال مامان رفت از داروخونه لاک تلخ گرفت زد به شستش دیگه نخورد

عزیزم‌ منم با این خیلی مشکل داشتم فکرکنم ۳ ماهی هست که دیگه جلوشو گرفتم اولش با دست کش ولی ۱ماه ونیم گذشته بود هنوز ول کن نبود بعد خیلی عصبی میشدم رفتم داروخانه براش یه لاک تلخ گرفتم برا ترک نخون خوردن هست زدم بهش خداروشکر دیگه نمی‌برد برا دهنش یا اینکه اگه میخواست ببرش برا دهنش بین راه پشیمون میشدن الان با اینکه کلی زمان گذشته هنوز بعضی وقتی تو خواب میبرش تو‌ دهنش
بنظرم نزار بیشتر از این وابسته بشه ترکش سخته چون دست خودشه چیزی نیست ازش قایمش کنی

خواهر من پسرش این کارو میکنه به نظرم ایتین بلند بپوشون بکش رو دستش تا یادش بره

خواهر من تا روز عروسیش شصتش رو مک زد روز عروسیش رفتم بهش گفتم خاک تو سرت بفهمن انگشت میخوری طلاقت میدن لااقل امشب رو نخور . یواش یواش قایموشکی ترک کرد😄😁😆😅🤣😂

منم همین مشکل داره
رو شصتش ورم کرده اینقدر خورده ناخنشم نازک شده واقعا نمیدونم چکار کنم
اگه راهی پیدا کردی به منم بگو لطفا

فلفل😐🤣

هیییییییی منم گرفتارشم دختر ول کن نیست

سوال های مرتبط