خانما کیا بارداریشون رو از اول به همه گفتن

۱۸ پاسخ

خانواده من و شوهرم برای اینکه شرایط رو درک کنن گفتیم بنظرم کار خوبی کردیم

من زود به همه گفتم

من اول به مامانم گفتم ،دیگه مامانم همه رو خبر کرد😂😂😂

من هنوز باردار نشدم ولی به محض اینکه بتام مثبت شه میگم😂😂😂اصلا دق میکنم نگم

منم به همه گفتم

من نگفتم هنوز فکر میکنم اگر طاقت بیاریم تا بعد تشکیل قلب صبر کنیم به مامان باباها میگیم اما اعلائم به خانواده ها حداقل تو ۴ ماهگی میگم

هرچی دیرتر بگی بهتره

من‌دوتا بارداری های اولم از اول به همه‌گفتم اما این بار هنوز کسی خاصی نمیدونه .امروز الحمدالله رفتم سونو خداروشکر مشکل نداشت

من تو شرایط جنگی بود که متوجه بارداریم شدم و همه خونه ی مادربزرگ همسرم بودیم تو شهرستان به همین خاطر همه همون روز اول فهمیدن😂😂

من تا یک ماه مادرم خواهرم و مادر و خواهر همسرم بعد اونم کل فامیل

من آزمایش دادم گفتم که جایی میرم توقع نداشته باشن پاشم کمک کنم 😅

تا سونوی قلب نمیگم.

من از پنج هفته همه فهمیدن 😅🤦‍♀️

مننننن

برا منو همه فهمیدن

من گفتم به خانواده خودم شوهرم گفتیم هم اونا خودشون هم ما گفتیم به کسی نگید تا ۴ ۵ ماه

من هنوز ب کسی نگفتم و. تا نفهمن نمیگم

تا جایی که میتونی به کسی نگو تا خودشون بفهمن
مخصوصا ۲ ماه اول

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان خانومِ غنچه 🌸🍃 مامان خانومِ غنچه 🌸🍃 هفته پنجم بارداری
مامان سوفی و سام مامان سوفی و سام هفته بیست‌وچهارم بارداری