کیا اول بارداریشون استراحت مطلق بودن؟چرا؟

۴ پاسخ

من سری پیش بودم چون هماتوم داشتم ولی این سری استراحت نسبی تا برم سونو وضعیت جنین چک بشه ببینم چی میشه

من بارداری اولم سرویکسم کم شد ۲۰ هفته زایمان کردم این بارداریم استراحتم

من چون هماتوم دارم

من الان هستم چون کمر درد دارم

سوال های مرتبط

مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته دوازدهم بارداری
مامان مامانی  منتظترم مامان مامانی منتظترم هفته سیزدهم بارداری
مامان خانومِ غنچه 🌸🍃 مامان خانومِ غنچه 🌸🍃 هفته پنجم بارداری
مامان سوفی و سام مامان سوفی و سام هفته بیست‌وچهارم بارداری