قشنگا شما بعد سزارین تا جندوقت درد داشتین؟

۶ پاسخ

من الان گاهی جاش درد میگیره زودم خوب میشه

تا ابد دردا ادامه دارد🥲🥲

تا بخیه کشیدن درد زیاد بعدش قابل تحمل تر بود

تا10روز که بخیه هاتا بکشی اذیتی بعدش بهتر میشی

من اول ۲روز درد داشتم بعدش اوکی بود

بعد یک هفته خیلی اذیت کننده نبود دیگه

سوال های مرتبط