۳ پاسخ

من دو بار میدم ۳۰ میل بقیه اش شیر خودم

خیلی خوبه اگه بخوره فقط اول شیر خودتو بده وقتی که خواب آلود ه شیشه بده به نظر من ا اندازه نیازشون نوزاد میخوره همه هم مثل هم نیستند

من دوبار میدم یک بار اخرشب که 90 تا درست میکنم یک بار هم وسط روز که 60 درست میکنم الباقی وقت ها شیر خودمو میخوره

سوال های مرتبط