مامانا پسرم سرما خورده دارو چی بدم🤦لطفاً بگین

۳ پاسخ

پلارژین

ببرش دکتر
منم پسرم سرما خورده بود بردمش یه چنتا شربت داد ایبوپرفن و خلط اور دیفن هیدرامین
ببریش دکتر بهتره

فقط استامینوفن

سوال های مرتبط

مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی