۷ پاسخ

تیشرت قشنگه اما ست بالا سلیقه من نیست

پاييني كه خيلي كول و گوگوله. بالاييم اگر دخترت لاغر و كشيده و قد بلنده و موهاش بلنده باحاله

قیمت تیشرت چقدره؟

هردوش نازن

پایینی قشنکه
بالاییه ن

تیشرت پایینی قشنگه اون تیشرت شلوارای کبریتی رو دوس ندارم برا بچه

اره خیلی قشنگه و شیک من دختر داشتم میخریدم

سوال های مرتبط