تیشرت قشنگه اما ست بالا سلیقه من نیست
پاييني كه خيلي كول و گوگوله. بالاييم اگر دخترت لاغر و كشيده و قد بلنده و موهاش بلنده باحاله
قیمت تیشرت چقدره؟
هردوش نازن
پایینی قشنکه
بالاییه ن
تیشرت پایینی قشنگه اون تیشرت شلوارای کبریتی رو دوس ندارم برا بچه
اره خیلی قشنگه و شیک من دختر داشتم میخریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.