عزیزم ویار شما به چیا بود
عزیزم میگید سر دختر اول ۳۲ بودید چن هفته ۳۲ بودید من واژینال ۳۲ ام دلدرد شدید داشتم چهارده هفته رفتم سونو گف واژینال ۳۲ ولی انتی شکمی ۳۴ بودم میترسممم از زایمان زود رس
برامن ۳۵ بود شکمی دکتر گف خوبه
نرماله ولی استراحت داشته باش تا کمتر نشه
خوبه
استراحتت و بیشتر کن
خوبه
منم ۳۲ امخوبه دکتر گف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.