طول سرویکس ۳۲ تووهفته ۱۹ خوبه یا پایین

۸ پاسخ

عزیزم ویار شما به چیا بود

عزیزم میگید سر دختر اول ۳۲ بودید چن هفته ۳۲ بودید من واژینال ۳۲ ام دلدرد شدید داشتم چهارده هفته رفتم سونو گف واژینال ۳۲ ولی انتی شکمی ۳۴ بودم میترسممم از زایمان زود رس

برامن ۳۵ بود شکمی دکتر گف خوبه

نرماله ولی استراحت داشته باش تا کمتر نشه

خوبه

استراحتت و بیشتر کن

خوبه

منم ۳۲ ام‌خوبه دکتر گف

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته سیزدهم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۰ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۸ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی
مامان ایران من🫂 مامان ایران من🫂 ۷ ماهگی