۶ پاسخ

من با قطره چکان میدم،باشیشه نمیدم.راحت سینه ی منو می گیره

یا شیشه میدید سینه خودتونم میگیره؟؟

منم فقط شبا میدادم بعد الان عادت کرده اصلا به زور شیر خودمو میخوره

وای منم شیرم کفایت نمیکنه مجبورمیشم روزی دوسه باربدم حتی شباهم

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰
یک به انگلیسی بنویسید
لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

من یکی دو وعده شبا میدم که هم بچه م هم خودم بتونیم راحتتر و بیشتر بخوابیم

سوال های مرتبط