من از هفته ۱۸،۳۰ بودم دکترمم گفت خوبه،تا الان خداروشکر اتفاقی ام نیفتاده شنبه زایمانمه.فقط زیاد کار نکن بیشتر استراحت کن،بار سنگین بلند نکن.مراقب باش همین.ایشالا که چیزی نمیشه
سلام عزیزم من الان ۳۲هفته هستم یه راهنمایی بهت میکنم منم مثل شما همینجوری تغییر کردم دکترم من و سرکلاژ نکرد و بهم نگفت استراحت کن منم زندگی عادی خودمو انجام دادم
۲۸هفته بودم با سرویکس ۱۰بستری شدم برای زایمان الان ۳۳روزه بیمارستان بستری هستم تا دردم شروع بشه خدارو شکر میکنم خدا کمکم کرد بتا زدم برای ریه بچم لطفا یا کاملا استراحت مطلق شو فقط برو دستشوی و بیا یا با دکترت صحبت کن سرکلاژ بشی سرکلاژم شدی باید استراحت مطلق بشی من با سرویس ۳۵ توی هفته ۱۸این اتفاق برام افتاد
عزیزم یکسری مراقبت هارو داشته باش حتما
پزشکتون راجب ابپول بتامتازون بهتون چیزی نگفته؟
نرماله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.