دوستان دکتر گفته برم نوار قلب دلیل خاصی داره؟

۴ پاسخ

اگ واسه جنین گفته واسه همه مینویسن

واسه خودت یانی نی؟

نه محض احتیاط میگن. به اکثر خانومای باردار میگن برو

نه عزیزم برای سلامت و اطمینان شاید ضربان قلبت بالا بوده
البته بالا هم باشه مشکلی نیست برای من از اول بارداری بالا بود که دکتر بهم دارو داد استفاده میکنم نگران نباش چیزی نیست

سوال های مرتبط