اگ واسه جنین گفته واسه همه مینویسن
واسه خودت یانی نی؟
نه محض احتیاط میگن. به اکثر خانومای باردار میگن برو
نه عزیزم برای سلامت و اطمینان شاید ضربان قلبت بالا بوده
البته بالا هم باشه مشکلی نیست برای من از اول بارداری بالا بود که دکتر بهم دارو داد استفاده میکنم نگران نباش چیزی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.