۹ پاسخ

من شیشه دکتر براون دارم اوایل با سر شیشه یک قطره می‌پرید گلوش چند بار دیگه سر شیشه نیم قطره یا پی گرفتم خداروشکر دیگه نپرید گلوش

اونت سر شیشه ۳قطره الان میدم نمیپره تو گلوش
تازه خوبیه این اونت اینه که اگه خوابش ببره و میک نزنه شیر ازش خارج نمیشه
چون فقط با میک زدن شیر میاد ازش

من اونت میدم نسبت به بقیه شیشه ها کمتر میپره

بسیار زیاد

اونت هیچ وقت ندیدم بپره گلو بچه

من دکتر بروان گرفتم اما هنو نی نی نیومده اما دوستم ک اونت میده نپریده هیچ وقت

خیلی

کلا دختر من وقتی گشنشه خیلی تند تند مک میزنه واسه همین خیلی شده تو گلوش بپره

سوراخش گشاد باشه زیاد میپره
یا اینکه گشنه باشه هول هولکی بخوره

سوال های مرتبط