سلام دوستان الان فصل توت هست عالیه برای یبوست
من خیلی چیزا خوردم
دکتر هم بهم شربت داد
ولی هیچی اثر نکرده
شیاف گیلیسیرین بدون عوارضه
گلابی خیلی خوبه
دکتر ب من تو بارداری داد بود
شیاف بیزاکوبل ب ده نرسیده تخلیه آیی 😅😂😂
گوجه خام،روغن زیتون،الوخشک،برگ زردالو ،اب فراواان
برگ الو. برگ زردالو و مایعات و غذاهای شل
عزیزم ناشتا و درطول روز چند لیوان اب ولرم بخور عالیه
من هرچی که فکر کنی خوردم آلو انجیر سیب اصن هیچی اثر نداره🤦🏻♀️
الو هم خیلی خوبه
من همچی میخورم ولی فایده نداره
شربت انجیر از داروخونه بگیر دکتر به من داد خوردم سریع اثر کرد...
دو قاشق بعدش خم دو لیوان کامل آب بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.