خانما درمان سریع یبوست چیه انجیر خشک خوردم خاکشیر خوردم

۱۳ پاسخ

سلام دوستان الان فصل توت هست عالیه برای یبوست

من خیلی چیزا خوردم
دکتر هم بهم شربت داد
ولی هیچی اثر نکرده

شیاف گیلیسیرین بدون عوارضه

گلابی خیلی خوبه

دکتر ب من تو بارداری داد بود

شیاف بیزاکوبل ب ده نرسیده تخلیه آیی 😅😂😂

گوجه خام،روغن زیتون،الو‌خشک،برگ زردالو ،اب فراواان

برگ الو. برگ زردالو و مایعات و غذاهای شل

عزیزم ناشتا و درطول روز چند لیوان اب ولرم بخور عالیه

من هرچی که فکر کنی خوردم آلو‌ انجیر سیب اصن هیچی اثر نداره🤦🏻‍♀️

الو هم خیلی خوبه

من همچی میخورم ولی فایده نداره

شربت انجیر از داروخونه بگیر دکتر به من داد خوردم سریع اثر کرد...
دو قاشق بعدش خم دو لیوان کامل آب بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی