انجیر خشک تو بارداری خوبه برای یبوست؟

۱۰ پاسخ

اگه میخای قند بارداری نگیری اولین وعده ای که میخوری نباید چیز شیرین باشه اول خوراکی بخور که قند نداشته باشه که انسولین اروم اروم بره بالا نه یدفعه .و بعد از یکساعت الی دوساعت میتونی انجیر خیس خورده بخوری روزی سه الی ۴ تا دونه چون قندش خیلی بالاست

خیس کن صبحاناشتابخور

خیلیم خوبه بخور

یس نوش جان

عالیه

ممنون

آره عزیزم

عالیه بخیسون شب تا صبح ناشتا بخور اب رو اتیش لامصب😂

بله عالی

اره گلم بخور

سوال های مرتبط

مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 هفته هفتم بارداری
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تودلی🤱🏼💕 مامان تودلی🤱🏼💕 هفته هفدهم بارداری