۶ پاسخ

اگ سوراخه نمک بریز داخلس

اینو امتحان کن گلم ان شاء الله زود خوب میشی

تصویر

ببین ژل دنتول هست از داروخونه بگیر بریز رو دندونی که درد میکنه خیلی تنده عین زهر مار میمونه ولی معجزه شو میبینی انگار همون دندون رو عصب کشی کردی تا ماه ها درد نمیکنه،منم دعام کن😘

میخک بزار روی دندونت یا نشایسته

استامینوفن ۵۰۰ساده بنداز

دیفن هیدارمین بگیرتودهنت

سوال های مرتبط

مامان میراثم♥️ مامان میراثم♥️ ۸ ماهگی