۵ پاسخ

من چندین‌بار سنگکلیه دفع کردم خیلی درد بدیه خیلی طبق تجربه ای ک دارم
آب فراوان. هندوانه. همون قطره سنکل
برو داروخونه بگو شربت اورتیکا میخوام
اونو بخور پیاده روی کن پله بالا پایین برو طناب بزن یا درجا بزن دفع میشه
اون شربت رو حتما بگیر عالیه

یادم اومد اسمش سنگ حجرالیهود بود که به سختی پیدا میشه باید بگردی عطاری هارو‌پیدا کنی.

ببین بابای من داشت میرفت عمل دربیاره سنگو. تا اینکه یکی گفت هندونه رو با پوست بزار بپزه بعد مخلوط کن با پوست و دونه و همه چیز سر بکش و فقط بالا پایین بپر. دفع شد . اون قطره رو هم خورد یه سنگ هم خرید اسیاب کرد خورد اسمش یادم نیست

باید پیش دکتر کلیه و مجاری ادرار بری
اگ دیدی ادرارت کم کم میاد و اینکه خیلی زرد و کف آلود هس از سنگ کلیه اس
3میل خطرناک نیس اما خب دارو مصرف کنی خورد میشه و دفع میشه

سلطان سنگ کلیه داره مینویسه، اون قطره بد نیست، نگران نباش. بیشتر از اون قطره واسه من دلستر مخصوصا دلستر بدون طعم جواب بود و آب فراوان. پله بالا پایین کن، طناب بزن، کلا تحرکت زیاد باشه،زودتر سنگ دفع میشه. من تو بارداری که استراحت مطلق بودم هم سنگ داشتم که با آب فراوان و دفع ادرار با حجم زیاد و دفعات زیاد دفع شد

سوال های مرتبط