۱۲ پاسخ

سرد میخوریم معمولا ولی اگ نیاز باشه گرم میشه کرد

سرد میخوریم

من گرم نميكنم ميزارم يكم تو دماي محيط باشه كه خيلي سرد نباشه

شیر رو حتما رو گاز گرم کنید اگر خراب باشه فقط اینجوری مشخص میشه

من که یه کوچولو گرمش میکنم فقط در حد ولرم شدن چون دکتر گفت شیر سرد خوب هضم نمیشه و رفلاکسش بیشتر میشه

لازم نیس گرم باشه،دخترم سرد بیشتر دوست داره

گرم.

گرم میکنم

سرد پسرم گرم نميخوره

سرد

این شیر

تصویر

کدوم شیر ها

سوال های مرتبط

مامان مُحَمَدحُسِین🤍مِرسانا مامان مُحَمَدحُسِین🤍مِرسانا هفته شانزدهم بارداری
مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی