۴ پاسخ

من ۱۳ اردیبهشت موعدم بود نمیدونم کی تست بزنم

من فردا موعدمه امروز بتام مثبت شده ، ولی هنوز حس میکنم پریود میشم 🤣

منم ۱۸موعدمه هرلحظه احساس میکنم پریودشدم

من همون روز موعد زدم اصلا علایم پریودی نداشتم فقط سینه درد

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌ویکم بارداری