اره عزیزم دقیقا دخترم منم خوب غذا نمیخورد ولی با ماست خیلی خوب میخوره
سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
دختر من اصلا ماست دوس نداره
اتفاقا دخترمن با ماست ترگیب میکنم عوق میزنه معمولی میخوره ماستم جدا میخوره ولی ترکیبی بدش میاد😂🤣
ای مادر مشکل من اینه دخترم ماست رو عق میزنه🤣
پسر من ماست میخوره عوق میزنه تخم مرغ میخوره عوق میزنه خسته شدم دیگه
هر غذایی؟
اره... منم نفس یه مدت برنج نمیخورد این کارو کردم تاثیرداشت،بعد دیدم عادت کرده، تا ماست نباشه غذا نمیخوره اخه ماستم هرروز نمیشه سرده دیگه کم کم کمش کردم بعضی روزا با ماست میدم..موقع خوردن کره میذارم روش هم مزه میگیره هم چرب میشه خشک نیس بهتر میخوره
اره منم با ماست بهتر میخوره
ببین میدونی چرا چون احتمالا کته که میدی یا هرغذایی میدی سفته یکم اب بریز که رقیق تر بشه هضمشم براش بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.