سلام از ماه چن ورم میکنیم خانما

۶ پاسخ

من تازه داره شروع میشه ورمام🥺

من تازه رفتم تو ۸ ورمم ندارم

من ورم کردم

من ماه هفتم دیگه کم کم پاهام توی کفشم نمیره

من انگار کم کم داره میاد سراغم🥲 ماه 6ام

من الانم پاهام ورم کردن🥲💔خیلی غصه میخورم

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۱ ماهگی
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۲ ماهگی
مامان نخودک مامان نخودک هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ای پارا🥰 مامان ای پارا🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری