خانما من پنج ماه باردارم ورم دارم عادیه؟؟؟

۱۲ پاسخ

از الان خیلی زوده و بخاطر نمک

نه اصلا

باید بری دکتر شاید دفع پروتئین داری

عزیزم منم ورم داشتم بخاطر زیاد سرپا موندن بود و میگن نمک
دوتا بالش بزار زیر پاهات و استراحت کن ورمت خیلی بهتر میشه
نزار پاهات آویزون باشه از جایی مثل من ک رو مبل نشستم بعد دیدم پاهام کبود شد

شما فکنم ۶ ۷ ماهه ای خواهر

من از 16 هفتگی ورم دارم هربارم به دکترم میگم میگه عیب نداره

عزیزم من پنج ماهم ن تو...توفک کنم شیش ماهته

هفته ی ۲۵ هستی ؟ پنج ماه نمیشی که ۷ ماه میشی البته اگر اینجا درست وارد کرده باشی

نه ورم عادی نیست مگه اینکه چاق شده باشی نه اینکه ورم کرده باشی

من ک کلا ورم نکردم تا الان

ن عادی نیس

از الان خیلی زوده
مصرف نمک قطع کن
دفع پروتیین نداری
ب دکترت بگو آزمایش برات بنویسه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان میران و میراث مامان میران و میراث هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان ۱۲ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری