از الان خیلی زوده و بخاطر نمک
نه اصلا
باید بری دکتر شاید دفع پروتئین داری
عزیزم منم ورم داشتم بخاطر زیاد سرپا موندن بود و میگن نمک
دوتا بالش بزار زیر پاهات و استراحت کن ورمت خیلی بهتر میشه
نزار پاهات آویزون باشه از جایی مثل من ک رو مبل نشستم بعد دیدم پاهام کبود شد
شما فکنم ۶ ۷ ماهه ای خواهر
من از 16 هفتگی ورم دارم هربارم به دکترم میگم میگه عیب نداره
عزیزم من پنج ماهم ن تو...توفک کنم شیش ماهته
هفته ی ۲۵ هستی ؟ پنج ماه نمیشی که ۷ ماه میشی البته اگر اینجا درست وارد کرده باشی
نه ورم عادی نیست مگه اینکه چاق شده باشی نه اینکه ورم کرده باشی
من ک کلا ورم نکردم تا الان
ن عادی نیس
از الان خیلی زوده
مصرف نمک قطع کن
دفع پروتیین نداری
ب دکترت بگو آزمایش برات بنویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.