مامانا من ۴روز دیگه وارد۷ ماه میشم ورم دست و پا الان عادیه؟

۷ پاسخ

منم احساس میکنم پام ورم داره

ازمایش ادرار بده اگ دفع پرتویین نباشه حله

طبیعیه من ۶ماهه ورم کردم تاالان ولی الان خیلی شدیده

منم همینطوری هستم. دکتر گفت مصرف نمک و شیرینی رو قطع کن

منم انگشتای دستم یکم ورم کردن هم هفته ایم تقریبا
من یه مقدار لگن درد دارم شما اینجور نیستین؟

اگه ورمش زياد به دكترت اطلاع بده

نمک نخور

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۲ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان نخودک مامان نخودک هفته سی‌وپنجم بارداری