۵ پاسخ

اینجور موقع ها عاروق دارن باید عاروقشو بگیری.من میبینم اینجوریه برمی‌دارم عارقشو میگیرم بعد راحت میخوابه

منم ناله میکرد الان خوب شده

عاروقشو بگیرحتما جاشم خشک باشه

پسرمن مریض شدنی وسرماخوردنی ناله میکنه

اره ولی اگه خیلی شدید باشه خطرناکه

سوال های مرتبط