مامانا معجون واسه وزن گیری جنین بهتره یا ویتامینه؟

۷ پاسخ

بستنی.ماکارانی اگه قند نداری ماه آخر هر روز بخور حسابی تپل میشه

مگه تو چند هفته رفتی و چقدر بوده وزنش عزیزم

تو هفته ۲۸ بچه ی من ۱۱۷۰ بود
دکتر گفت روزی ۲ عدد تخم مرغ
گوشت بیشتر
و پودر اِنشور داد با شیر بخورم
گفت پروتئین بیشتر بخور کلا .
منم رعایت کزدم و تو سونوی هفته ۳۳ بچم ۲۱۴۰ شده بود شکر خدا .

پروتئین

معجون خوبه تخم مرغ و سینه مرغ و حبوبات هم خیلی خوبه

من سر پسرم خیلی گوشت و مرغ می‌خوردم نزدیک ۴ کیلو بودش

ب نظرم بستنی دلستر خوبه این دوتا رو زیاد شنیدم

سوال های مرتبط

مامان روژمان مامان روژمان روزهای ابتدایی تولد