۳ پاسخ

عزیزم ازیترو خیلی دارو قوی ایه
بخاطر همین کم مصرف میشه

بچم تا دوسالگی همین شیشه کوچیک بش میدادن

چون دوره مصرفش ۵ روزه هست

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و ثنا مامان امیرعلی و ثنا ۵ سالگی
فرزند پروری
شیرخشک
پوشک
یه نوزاد نارس داریم مامانش شیشه و هروئین می‌کشه مامانه هیچ مدرکی مثل کپی شناسنامه و بیمه هم نداره بیمش روی بیمه پدرشه یعنی در واقع مجرد حساب میشه خودش میگه صیغه بودم۱۹سالشه یه بار با یه آقای مسنی اومد گفت شوهرمه اصلا پیش بچش نمی‌مونه قراره بچش دو سه روز دیگه مرخص بشه مکیدنش ضعیفه شیردادن بهش خیلی طول می‌کشه مامانش هم داغون اصلا نمیاد یا اگه بیاد اونم اقد باید زنگ بزنیم تا بیاد پنج دقه ای می‌ره اصلا حوصله نمیکنه شیرخشک رو با شیشه بشینه بهش بده کلی هم با بهزیستی صحبت شده شرایط مادرش رو گفتن ولی متاسفانه بهزیستی میگه نه مامانش اگه بتونه خرجش رو بده بچه رو می‌تونه ببره قانون مسخره انقد من ناراحت این بچه هستم ک رفت چی میشه مامان بزرگ نوزاده هم از اون معتادای داغون معلوم بود خانوادگی معتادن یعنی این نوزاد رفت هیچ کی نیست ک درست بهش برسه یک لحظه از فکرم بیرون نمیره یه نوزاد نارس کم وزن ضعیف چی قراره براش پیش بیاد کنار این خانواده