زردی اگه رو 11باشه بده بچم 11 هست

۵ پاسخ

ببرش متخصص قطره میده خوب میشه من دیر بردم رف بالا الان تو دستگاهه

لباس گرم تنش نکن ، خیلی پتو نپیچ ،محیط و دمای خونه ۲۴ درجه باشه، شیر زیاد بهش بده ک زود زود ادرار کنه، شیر افزا و مایعات و غذای مقوی زیاد بخور ک شیر کافی داشته باشی

اره عزیزم باید بیاریش پائین

دختر منم 11بود با قطره و شیر خوردن خوب شد

خداروشکر زیاد زردی نداره باید زیر ۱۰ باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی