ببرش متخصص قطره میده خوب میشه من دیر بردم رف بالا الان تو دستگاهه
لباس گرم تنش نکن ، خیلی پتو نپیچ ،محیط و دمای خونه ۲۴ درجه باشه، شیر زیاد بهش بده ک زود زود ادرار کنه، شیر افزا و مایعات و غذای مقوی زیاد بخور ک شیر کافی داشته باشی
اره عزیزم باید بیاریش پائین
دختر منم 11بود با قطره و شیر خوردن خوب شد
خداروشکر زیاد زردی نداره باید زیر ۱۰ باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.