۶ پاسخ

از اول نمیزنن آمپول رو باید ۵ یا ۶ سانت رحمت باز بشه بعد میزنن منم سر زایمان دومم ۶ سانت باز شدم داشتم میرفتم برای آمپول که آقاارسلان بند ناف دور گردنش پیچید و در عرض فک کنم ۱۰ دیقه منو سز اورژانسی کردن🤦‍♀️

از اول نمیزنن آمپول رو باید 7سانت به بالا باشی

از کمر به پایین بی حست میکن

من چیزی ک میدونم تو کامل درد میکشی
ب نوعی فول میشی
یعنی دهانه رحمت باز شده کامل
اون موقه کمر بی حس میکنن فک کنم امپولی ب کمر میزنن
ک دردت کمتر میشه قطع نمیشه

من زایمان طبیعی داشتم با اپیدورال خیلی خوب بود برای دومی هم اگه باردار شم باز همینو انتخاب میکنم،تجربه زایمانم رو هم تو یکی از تاپیکام نوشتم میتونی بخونی عزیزم

من شنیدم درد و داری کم میشه نکه کلا دردت قطع بسه در حد پرویدی ببین من زایمان طبیعی داشتم دردهاش مول پرویدی هست ولی شدیددددددد حالا میگن یه امپول هست میزنن دردت خیلی خیلی کم میشه

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ائلمان و هاکان مامان ائلمان و هاکان هفته بیست‌ونهم بارداری