باید یه جورایی با خدا معامله کنی خواهر جونم ،ازش بخواه انقدر زندگیتون شیرین بشه مثل قند و عسل که همسرت هر لحظه تاسف بخوره بابت کاری کرده و شرمنده بابت خیانتی که به خودش در اصل کرده ، از طرفی هم برای خودت دعا کن از خدا بخواه روحتو بزرگ کنه بخشندت کنه ،بپذیری که انسان ممکن الخطاست ، همونطور که خودت خیلی وقتا اشتباه کردی همسرتم کاری که نباید بکنه کرده هیچ توجیهی هم براش نیست ولی تهش یه انسان خطا کاری بوده که الان دنبال جبرانشه،و شماهم با همسرت همکلاسی دانشگاه یا دوست پسرت نیست ،پدر بچته
بخاطر رونیاجونی ببخش تا اونو از نعمت لذت زندگی درکنار پدر و مادر محروم نکنی،ان شاءالله خدا بخاطر صبر و ایثارت نگاه ویژه ایی به زندگیت میکنه مطمئن باش
واقعیت بگم؟هیچ وقت فراموش نمیکنی من همسرم بهم خیانت نکرده اما ادم دیگه کرده
هیچ وقت یادت نره
همش با خوذت میگی چرا من؟چی کم داشتم؟
ولیییی میدونی کی این احساسات بدت تموم میشه؟زمانی ک با اون ادم قطع ارتباط کنی
شاید باورت نشه تنها راهش جدایی
بجز اون همیشه ی مرور دردناکجلو چشمته
تا زمانی که ادمو بذارن تو قبر ادم یادش نمیره بدترین درده الهی که هیچ زنی تجربه نکنه و متاسفانه که چقدر زیاد شده 😢😭
انقد زیاد تو گهواره خیانت میبنم بعضی وقتا دلم میخواد ب منم خیانت بشه تا حس این خانومارو درک کنم اصلا بفهمم چطوریه اون لحظه چیکار میکنم!!!ولی شوهر من اصن تو این فازا نیس ی بار الکی بهش گفتم میدونم داری خیانت میکنی.فورا بلند شد رفت قران اورد😂🤦🏻♀️
من دیدم خیلییییییییییی بد هم دیدم ، یعنی تو شرایطی بارها و بارها دیدمش ک هرکس دیگه ای بود تاب نمیآورد ، بچگیم رفت ،روانم رفت،آرامشم رفت،عصبی شدم، و درنهایت جداشدم ومجدد ازدواج کردم
ولی شکستممممممممممم الآنم ک الانه ب همه چیزو همه کس شک دارم، جنس مخالف میبینم همش میگم همشون بدن، سخته خیلی سخت، اونم باچیزایی ک من دیدم😭😭😭😭😭😭😭😔😔😔😔
ادم فراموش نمیکنه برای من مثه یه فیلم هر روز از جلو چشام رد میشه کارایی که کردن جاهایی که رفتن حرفهایی که زدن همش مثه یه فیلم رد میشه خیالبافی میکنمم که یعنی چکار کردن وقتی من تنها تا صب شبا رو میخوابیدم به خیال اینکه شوهرم سرکاره ولی تو نگو پیشه دگس دخترش بوده، خیلی سخته خیلی
خدا به دلت آرامش بده عزیزم
عزیزم اگرمطمعنی خیانت کرده جدا شو اینمور ادمها درست نمیشن هرچیم بگن غلط،مردم بازم میکنن
نمونش من
۸سال خیانتاشو تحمل کردم تاشاید،روزی،درست شه ولی مشد،ک نشد
اخرشم جداشدم با ی بچه
شماهم الکی عمرتو تلف نکن
بازم خوددانی
کسی ک تجربش نکرده نمیتونه الان تصمیم درست رو برا تو بگیره
اما من بودم نمیدونم انجام میدادم یا ن ولی بنظرم میموندم بخاطر دخترم اما با شرط و شروط و خیلی محدودش میکردم مرتب چکش میکردم تنهاش نمیزاشتم خطشو عوض میکردم اجازه نمیدادم ب کسایی جز اونای ک خودم میگم بده و خیلی چیزای دیگه
میدونی خیانت هیچوقت فراموش نمیشه ها اما میگذره درسته اوایل افسرده میشی همش میگی چرا من با خودت گریه میکنی سرد میشی
ولی اگ ب اشتباهش پی ببره دلتو ب دست بیاره کاری کنه جبران بشه این کارش
میتونی کنار بیایی اما اگ خواستی بمونی باید فراموش کنی خودتو ب اون راه بزنی خواسی بهش فکر کنی درجا مشغول یچیز دیگه شو
رها کن
بخاطر بچت سخته اما ما زنا قوی هستیم عزیزه دلم
عزیزززم❤️🩹💔💔💔
منم جریان نمیدونم کاش میگفتی چطوری بود خیانت در هر زمینه ای خیلی درد ناکه ولی بعضی موقع ها بدترینه
شما تو بله تو گروه مادرانه هستی؟؟
🥺🥺🥺🥺
من تاپیک های شمارو یادمه دوسه روز پیش صبح گذاشته بودید
من جواد تاپیکتون دادم از طرف کهواره مسدود شدم🥲🥲🥲🥲
میگم چیکار کردید با همسرتون و اون ب اصطلاح دخترخاله؟
ب کسی نگفتید؟
خدای نکرده اگه ببینم خیانتی در کاره همه چی زندگی آتیش میزنم بچه هام برمیدارم میرم دنبال زندگی بی شوهر
یا همه چی میزنم به اسم خودم بعد میگم هری هیچ وقت نمیتونم کنار بیام
خودش میدونه تو میدونی؟؟
میفهممت💔💔
چی شده عزیزم ؟
میشه بگی خیانتش چجوری بوده و چجور فهمیدی
چه اتفاقی. افتاده مگه؟
یه درد بی درمونه متاسفانه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.