۹ پاسخ

من دایمیتیکون میدم برا نفخش

کولیک داره من قطره پدیا بست بهش میدم از بقیه ی قطره ها بهتر جواب میده ولی بازم یه تایمی بی قراری هاش رو داره

🙃🙃سلاااام خوااااهر من که دیگه کم اوردم

دختر منم دقیقا از ۲ ماهگی کلا تغییر کرد و از اون موقع اذیتم باهاش 🥲هم کولیکش شروع شد هم رفلاکسش و شب بیداری و گریه ، انشالا دختر شما زود خوب بشه

کولیکشه 😐😐😐😐 دهنتو سرویس خواهد کرد

شبا بیشتر اذیتم میکنن

سلام به کولیک و نفخ

بله دوقلوهای من اینجورین

کولیکش شروع شده

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان ۶ ماهگی