۱ پاسخ

عزیز
من بچه ام هم رفلاکسیه هم کولیک داره
پیش فوق تخصص ویزیت میشه
دکتر بهش هیچی نداده برا کولیک
چون داروی کولیک تشدید کنندن
همشون نعنا دارن و نعنا خودش تشدید کنندس
فقط بهم یک بار شربت کولیک پدیا بست داد گفت اگر دیدی خیلی اذیت شد پنج قطره
منم دوبار امتحان کردم هر دوبار میدادم بچه نیم ساعت آروم میشد بعد وحشتناک بالا میآورد و رفلاکسش عود میکرد دیگه ولش کردم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی
مامان مهران 🫶هلما مامان مهران 🫶هلما ۱۰ ماهگی