۱۱ پاسخ

فقط یک قاشق چایی خشک تو ماهیتابه بو بده تا مثل ارد بوشو حس کنی ،یک چایی نازک دم کن، بعد اون قاشقی که بو دادی بریز تو لیوانی که چایی نازک درست کردی ،هم بزن ،بده به بچت، معجزه میکنه عجیب

فقط شربت مترونیدازول واسه دختر من جواب داد پودر و زینک اینا هیچ تاثیری نداشت

کیدی لاکت زینک

پودر کیدی لاکت هر ۱۲ ساعت بریز تو شیر یا ماستی که میخوره.

دختر من فقط با کپسول یوموگی خوب میشه

کدی لاک روزی یه بار

قرص یوموگی فقط

شربت زینکم‌ خیلی خوبه

کیدی لاکت و پدی لاکت

کیدی لاکت بریز تو شیرش
شیرشم ال اف بگیر زینکم بده روزی ۳ سی سی

شربت زینک

سوال های مرتبط

مامان ویهان و نلا🍓🐣 مامان ویهان و نلا🍓🐣 هفته پانزدهم بارداری